Nusyaa normal değil canım. Diyabet var sende . Bende hamileliğimin 4..haftasında öğrenmiştim . Ve ne yazık ki gebelik şekeri değil normal diyabet. Gebelik şekeri 20. Haftadan sonra eğer varsa çıkıyormuş çünkü. Yediklerine dikkat etmelisin . Hamur işi şekerli ürünler ve yağlı yemeklerden kacinmalisin .