mavi_kus Ebru_d 9 haftalığım ilk 6 gün tuttum sonra bulantılar halsizlik arttı ve bıraktım dr tutma dedi zaten
Ebru_d Cennet-polat tutabiliyorım çok şükür🙏 rahatlattı bu cümleler. Ama anneden beslenmiyorsa nasıl gelişiyor?
Cennet-polat Ebru_d ekstra olarak yani gıda takviyesine gerek yok normal hayatınıza devam edin vitamin eksikliğiniz varsa ona göre yiyecekler tüketebilir siniz ben 3.4ay zaten yediğimide sürekli çıkardım bebiş kilo olmaya başladıktan sonra vitamin ağırlıklı beslenirsiniz zaten daha çok minik bebisiniz
Babyiveannesi Ebru_d benim çok kötü geçiyor sürekli kusuyorum canım bide düşük riskim de var ilaç da atıyorum
Byzsrn Ebru_d çok yemek beni rahatsız ediyor bir de çok yemenin değil faydalı şeyler yemenin bebeği geliştirdiğini düşünüyorum onun ihtiyacı olan besinleri tüketmeye çalışıyorum iftarla sahur arasında
Ebru_d Byzsrn çok yemekten bahsetmedim ki☺️ ama protein, kalsiyum, magnezyum gibi içeriği olan besinler tüketmek gerek diye düşünüyorum. Siz daha iyi bilirsiniz kendiniz için iyi olanı
Ebru_d Cennet-polat nokta kadar 🙈 ama yine de beslenmeli gibi geliyor o yüzden biraz düşünüyorum. Ramazan da az kaldı birkaç günden ne olacak diyorum
Cennet-polat Ebru_d 24haftadayz ben tutuyorum ama yediğime ictigime dikkat ediyorum 2litre su içiyorum bizim bebiş artık kilo alıyor malum ara sırada tutmuyorum insan korkuyor evet şuan zorunluluk yok ama hep tuttum şimdi tutmasam kışında bebeğim çok küçük olcak tutamicam oyuzden nekdr tutabilirsem okdr tutjyim diye düşündüm
2inciannelik Ebru_d 7 haftalıktan beri tutuyorum çok şükür bir zorluğu sıkıntısı olmadı . Hatmimi de Kadir gecesine kadar indireceğim Allah’ın izniyle her gebeliğimde hatim yaparım bu ikinci 🤲🤲
ratatosk Ebru_d bu geçmiş ve durumunuzla bu sorunuzun cevabını burda mı arıyorsunuz. Dr unuza sorun lütfen riskli gruptasınız sonuçta
Ebru_d ratatosk riskli grupta değilim canım doktorum bir sakınca görmüyor evet burada soruyorum bir mahsuru mu var
Guneyinannesi1 Ebru_d ya iste zorlanacagimi anliycagim zamanda tutmuyorum yada hani tutmakta istiyorum bi yandan.. Tutmamakta bebek açısından oyuzden zorlanmamak adina böyle bisi yapiyorum yada bi yere gidiceksem tutmuyorum bugün çok susuz kaldım mesela yarın tutmiycam bol bol su icicem su çok. Onemli bu zamanlarda 😘 doktoruma sordum önermiyorum dedi ama tutabilirsinde dedi arada bi tutup ve ya tutmamakta iyi bence
ratatosk Ebru_d saygı çerçevesinde yazdığım yoruma bu şekilde lakayıt bir üslupla cevap vermenizden sonra daha fazla bişi demiyorum. İyi akşamlar.
Mom_25 Ebru_d eğer son aylarda değilsen bence sıkıntı yok hem rabbim yardım eder ilk üç ay kandan besleniyor bebişlerimiz rabbime emanet olsunlar nasipten öte köy yok tutsak da tutmasak da herşey olacağına varır o yüzden çok dert etmemek lazım rahat ol hayırlısıyla bişe olmaz inşallah
Ebru_d ratatosk lakayt buluyorsanız siz bilirsiniz. Sizin saygı çerçevesinde değil de eleştirel bir ğslupla yazdığınız çok açık ama eleştirecek bir şey yok gayet olağan bir soru sordum. Sorumdan rahatsız olan çıkabilir. İyi akşamlar
Elif5361 Ebru_d 26 Haftalığım başından beri tutuyorum bi sıkıntı yaşamadım çok şükür yarın kontrolüm var tutmayacam