Ebru_d 10+2 hiç tutmadım canım. Zaten yemeklerde çok yiyemiyorum yersem bulantı yapıyor. Sahurlar da ister istemez kendimizi zorlayıp çok yiycem ve bu beni rahatsız etcrk iftar keza öyle. Doktorum da zaten gebeliğin başında önermiyoruz çünkü bebek annenin kanından besleniyor anne çok halsiz bitkin kalıyor bağışıklığı düşüyor, hamileliğin sonlarında da yediğin şeyler direkt bebeğe gidiyor kilo yapıyor bebeğe bebeğim beslenmesi açısından çok önemli o yğzden bu iki zamanda önermiyorum dedi