27 Nisan’da doğumum Pendik Medipol’de gerçekleşti. Doğumum gece olduğu için doğuma o gece nöbetçi olan Hatice Korkmaz girdi, normal doğum yaptım ve Hatice Hanımdan inanılmaz memnun kaldım. Normal doğumlarda genelde doktorların son anda geldiği söyleniyordu ama Hatice Hanım doğumun başından sonuna kadar benim yanımda idi. Normalde de hamileliğimin başından sonuna kadar Emine Ünlü Değermenci’de takipli idi, o doktordan da çok memnundum. Genel olarak Pendik Medipol’ün kadın doğum doktorları çok iyi bence. Ben hiç kötü denilen bir doktor duymadım.