Kubrakozcelik Merhaba kızlar pendik medipol hastanesine gitmis ve tavsiye edebileceği bir doktor olan var mi
esraizmirli Kubrakozcelik bende Saadet hanımda takipliydim 10 gün önce sezeryan doğum yaptım mecburi sezeryan oldum ama kesinlikle normal doğum taraftarı benim bebeğim iri oldugu ve kanala giremediği için sezeryan tercih ettik ☺️
benanerva Kubrakozcelik ben Nergiz kılıç a gidiyorum. Sevimli bir doktor randevu sikintisi olmuyor. Esimi de odaya alıyor. Muayeneye gidince 10 gun icinde ucret ödenmiyor ya tekrar cagiriyor cogu zaman. Ben memnunum.
1anne-2bebek Kubrakozcelik ben baska hastaneyr gidiyorum. Ama arkadasım nergis hanıma gıttı dovumu da yaptı cok memnundu. Kendısı pendık devlet hastanesinde gorev yapmış ve orda da cok sevılen bır doktor muş
Yaprakdokumusever Kubrakozcelik Nasıl bi ilgi beklediğinizle alakalı aslında 🤗 yani öyle cıvıl cıvıl şen şakrak değil ama bilgili bi doktor ben memnunum
Yaprakdokumusever Kubrakozcelik gündüz olursa evet ama gece olursa devlet tercih edicem çünkü doktorlar gece gelmiyor
Merveee34 Yaprakdokumusever esraizmirli kızlar nstye ne zaman girmeye başlıyoruz Saadet hanımda . Ona göre tedarikli gideyim
Kubrakozcelik esraizmirli hayirli olsun 😊 randevular da cok yogun baktim az once yakin zamanli randevu alinamiyor malesef
benanerva esraizmirli covid testi yaptirlar mi. Size ve refakatcinize para aldilar mi ek bende bunu merak ediyorum Medipol ile ilgili
Yaprakdokumusever Kubrakozcelik bilmiyorum 🤷🏻♀️ben doğumum gece olursa devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum o yüzden sormadım gece doktor var mı diye
esraizmirli Kubrakozcelik evet Saadet hanıma gidecekseniz öyle ama şöyle bir durum ayda bir kontrole çağırıyor son zamanlarda haftada bir çağırıyor her seferinde randevu bulamazsan gel bakarım diyordu bana
Kubrakozcelik Yaprakdokumusever genel olarak herkes medipol doktorlarindan memnun anladigim kadariyla 😊
benanerva Kubrakozcelik ben de burada post açmıştım senin gibi bilgi almak icin bazi doktorlarin almadigini soylemislerdi. O yüzden dedim canım.
Kubrakozcelik benanerva aaa bu kotu oldu insallah alirlar sonucta babasinin da girmeye hakki var bence
benanerva esraizmirli sizden aldilar mi ucret bazi yerlerde okuyorum tek tek yapip enaz 200 er tl para alıyorlarmis
Kubrakozcelik esraizmirli aslinda benim medipol hastanesine bir kac defa randevusuz gittigimde olmustu hemen randevu olusturuyorlardi ama kadin dogum icin de gecerli midir bilemiyorum