SuperrMom canım bende çok çektim hemde çok yine oluyor arada ıkınma kesinlikle sabahtan iki inciri böl içine sıcak su koy su bardağına akşam uyumadan iç sabaha çıkarsın emin ol ben de çözüm bulamamıştım birde doktorum duphalac dı galiba ondan yazdı 🙏🏻 Ama en iyi çözüm incir çünkü ister istemez ilaca bağlı kalmak kötü benden sana öneri 🙏🏻