Didemmmmm SuperrMom folik asit te yapabiliyormuş hepsi bir araya geldi galiba SÜt ü dene ama canım bende yaralandı ama belli sende yarayabilir
[silindi] SuperrMom Aynı durumu malesef bende yaşıyorum 14 haftadır :( tuvalete çıkma ihtiyacı hissettiğimde hemen zeytinyağı içiyorum bir tek o fayda ediyor. Biraz suyun içine 1-2 kaşık zeytinyağı ekle iç inşallah faydasını görürsün.
Morvy SuperrMom benim kuru kayısı kurtarıcım oldu eğer varsa 7-8 tane ye aslında çıkabilmen lazım kuru kayısı ile
Nur1210 SuperrMom aynı mı aynı durumdayız bende 12 haftalık hamile kaldığım günden beri kabızlık var doktorum bitkisel bi ilaç vermişti ama o da etki etmiyo yemediğim şey kalmadı 😞
eaktr SuperrMom gün kurusu kaynatın, suyunu ardından tanelerini yiyin, bit kaç güne fayda edecektir🙏🏻
Nur1210 SuperrMom daha başındayız bide son aylarda zaten kabızlık sorunu var bizde en başından karışılaştık bazen beni herşeyden çok zorluyo 😞
Sogancik SuperrMom aç karnına bı kaşık zeytinyağı iyi geliyormuş. Hamileler de uygulayabilir herhalde. Sakıncası yoktur zeytinyağı sonuçta di mi🤭
Mumy01 SuperrMom canım bence doktoruna danış derim bana başta doktor dedi acı yeme hamilelikte iyi degil biliyorsun hemoroid olma ihtimali var hamilelikte ve acı bağırsak ve mide için iyi degil ben sordum özellikle hamileyken ve emzirdiğin sürece acıdan kacın dedi
SuperrMom Mumy01 Öyle yapıcam canım bir kaç şey önerdi kızlar deneyeyim sonuç alamazsam ilaç isteyeceğim
Tuba2019 Kizlar ayni durumu şuan bende yaşıyorum 19 haftalik gebeyim doktor surup verdi sonra çıkabildim enfeksiyonum var ve 3 gecedir uyuyamiyorm varmi önerebileceğiniz birsey
Mumy01 SuperrMom kefir ve ılık duş ve gerçekten yürüyüş yapmak çok faydalı dene derim kabızlıgı azaltıyor
Gnsant SuperrMom geçen haftalarda evde kıvranacak düzeyde ayrı çektim doktorum bir şurup verdi duphalac çoğu gebe de kullanıyormuş ben yararını gördüm deneyin isterseniz
Rosanna SuperrMom hepsini okumadım biri yazdımı bilmiyorum ama bir tarif var.bir kavanoza kuru incir doğra üzerini geçecek kadar saf zeytinyağı koy, karanlık bir yerde 5 gün beklet.Her sabah bi kaşık ye üzerine su iç.Hem doğal hem şifa deposu.
SuperrMom Rosanna Evet bir arkadaş yazmıştı ama çok teşekkür ederim yardımcı olmaya çalıştığınız için çok sağolun 🙏