GulcanDongel [silindi] hmm, kalp atışı duyulduğu zaman sağlık ocağına gidip kayıt yapıyorlar eline de kağıt veriyorlar aslında, demek size verilmedi.. siz en iyisi arayıp izin alın yoksa sıkıntı olabilir.
[silindi] GulcanDongel esimin yasağı yok filyasyonda onunla gitsem isim daha kolay olur sanırım degil mi
Selmaavci GulcanDongel Benim de yarın randvum var acaba yanımda birini götürdüğümde ceza yazarlar mi ?
GulcanDongel Selmaavci arabayla mı gideceksiniz.. ben eşimle arabayla gideceğim sorun olmuyo, salı akşam gittik eşim kaynanam ben bi sorun yapmadı polisler. hamileyim kanamam var dedim geçirdi hemen.. ama sizin için şuan bisey diyemiyorum 🤷♀️
Hiraumut Azramina21 Git sıkıntı olmuyor. Bende konuştum dokturumla dedi sana bi mesaj atacam sorun olursa onu göster. Olmuyor yani.