Azramina21 Kızlar yarın doktor randevum var . Devlet hastanesine aldım 2 Li tarama için . Mhrs den gelen mesaj yeter mi yasaktan muaf olmak için . Doktora giden oldu mu ? Bilginiz varmı ?
Teacher-mom Azramina21 bende yarın şeker yüklemesi için gidicem elimde sadece randevu var bir şey olacağını sanmıyorum
Cevirmenannee Azramina21 ben cuma günü gittim yasağın ilk günü kimse bişey sormadı bana yarın tekrar gidicem randevusuz çağırdı bide doktor elimde hiçbir kağıt bişey yok rahatım yani, hem hamilesiniz kör değillerdir heralde
Sogancik Azramina21 ben de tek randevu mesajı ile gidicem. Eşim bizim doğum parasını vermeyelim cezaya emin misin yetecek mi mesaj diyor 😂
Teacher-mom Azramina21 öyle bir hakları yok randevu var gebeyim yani zamanı geçmemesi lazım yasak var diye yaptırmayalım mı derim heralde 🤣
Azramina21 Cevirmenannee 10 haftalık hamileyim . Karnım hiç yok 🙄 inansınlar diye yastık mı koysam napsam 😅
[silindi] Azramina21 beni saglik ocagindan asiya çağırdı mesaj falan da yok ben nasil gitcem onu hic bilmiyorum anlatilana inanacaklar mi
GulcanDongel [silindi] elinizde kağıt yok mu, ne zaman geleceğinize dair yazılan kağıttan bahsediyorum onu gösterin sorun olmaz bence.
GulcanDongel hastalık olduğu sürece çıkılıyormuş, ambulansı aradım sordum bana böyle söylediler. hem randevu mesajı varsa sıkıntı olmuyor. bende salı gideceğim doktorum çağırdı.
GulcanDongel [silindi] hmm, kalp atışı duyulduğu zaman sağlık ocağına gidip kayıt yapıyorlar eline de kağıt veriyorlar aslında, demek size verilmedi.. siz en iyisi arayıp izin alın yoksa sıkıntı olabilir.