Elifismaill 58Vildan rabbim şifa versin inşallah Allah kabul etsin benimde fitiklar başa bela bakalım hayırlısı 😊
58Vildan Elifismaill amin canim Rabbim bütün hastalara safi ismiyle sifa versin insallah kimin duasının ne zaman kabul olacagi belli olmaz Allah razı olsun nerelerinde var fitik cok zorladığını duymuştum
Elifismaill 58Vildan amin çok teşekkür ederim belimde 2 tane var ama yaşın genç dedi doktor fizik tedavi filan önerdi baya erken yaşta oldu nasıl oldu anlamadım hep ayakta çalışmaktan herhalde 😔
essrasr Elifismaill ben 29 haftalığım özellikle yatsıyı kılarken karnım beni çok zorluyor onun için oturarak kılıyorm yatsıyı ama diğerlerini yavaş yavaş ayakta kılıyorum Allah kabul etsin inşallah🙏🏻
Saganak Elifismaill bende 33 haftadayım yavaş hareketlerle kılıyorum sadece secdede karnım büyüdüğü için bacaklarımı biraz açmam gerekiyor.Onun dışında bi sıkıntu yok çok şükür
Elif5305 Arkadaşlar gerekli araştırmayı yaparsanız hocaların bu konudaki görüşlerini öğrenmiş olursunuz. Dinde zorlama yoktur bunu biliyoruz. Sonuçta keyfimizden oturup kılmıyoruz kimizin midesine baskı oluyo kiminin kaburgasına kiminin karnına. Hele son haftalarda bunlar artıyor. Ben de 35.haftamdayım karnım çok büyük olmamasına ramen ayaklarm felaket ağrıyo ve secdeye eğildiğimde kaburgama baskı oluyor ve buda nefesimi kesiyor. Hocalar oturarak kılınabildiğini ancak secde yaparken Rükudan daha çok secdeye doğru eğilmemizi söylüyor. Rabbim ibadetlerimizi kabul etsin inşallah
Elifismaill Elif5305 amin inşallah çok teşekkür ederim yorumunuz için ibadetleriniz hakkıyla yapmak nasip olur inşallah 😊