Seydaalp Elifismaill Doğum yaptığım güne kadar ayakta kıldım canım namazımı çok şükür ilk zor geliyordu ayakta oturarak kılıyordum sonra araştırdım çok zorlansanda ayakta kılıp iki yanına sehpa koyup ordan destek alarak kalkmak gerekiyormuş o şekilde de zorlanırsa oturarak kılınırmş
Demetolukcu 19 haftaligim kusmalarim varken bazen bazi vakitlerde oturarak kiliyordum mecbur suan gecti ayakta rahatca kilabiliyorum cok sukur
Elifismaill Demetolukcu mide bulantısı zorluyor gerçekten çok şükür benimde azaldı bulantilarim Allah kabul etsin 😊
Gozdealpu Benim dizim rahatsız olduğu için ben yıllarca sandalyede kıldım. Sağlığınız elvermiyorsa Gözünüzle dahi kılabilirsiniz. Olduğu kadarını yapın. Zorlamak bedene zarar vermek de günah. Allah ibadetlerimizi kabul eder inşallah.
deletedmom351 Ayy Allah affetsin ilk gebeliğim diye bir şey olur falan korkumdan baya erken başladım oturarak kılmaya sonrası zaten imkanı yok karından dolayı.
Elifismaill deletedmom351 ilk hamilelik gerçekten çok heyecanlı bizim büyüklerde hiç sakınma Allah koruyor onları diyor ama biz yine elimizden geleni yapalım Allah kabul etsin teşekkür ederim 😊
elif0690 30 hafta olduk çok şükür bir sıkıntımız yok..İlerleyen zamanlar da nasıl olacak bilemiyorum tabi😊
Dk16 Deniz2961 neden oturarak kılmıyorsunuz? Merak ettiğim için soruyorum Sonuçta dinimiz kolaylık dini Mutlu günler 💐
cennetinsusu Elifismaill Canım 30 haftalığım ayakta kılıyorum. Gittiği yere kadar bakalım. 😊 Kılmakta zorlandığın zaman kılabilirsin oturarak Allah kabul eder inş. Ama zorlanmıyorsan yavaş yavaş ayakta kıl Allahın izniyle inşallah 🤗
Dk16 Deniz2961 yanlış olacak bir durum yok bence sonuçta niyet önemli Onun nasıl olması gerektiği yazıyor ilmihallerde aslında
58Vildan 31. Haftadayim ben 13. Haftadan beri mecburen oturarak kılıyorum kendi hastaligim var romatizma beni cok zorluyor ilerledikce de karnim cok çıktığı için sıkıştırıyor insallah Rabbim kabul ediyordur hic icime sinmiyor boyle kılmak ama yapacak birseyim yok 😏😏
Elifismaill 58Vildan rabbim şifa versin inşallah Allah kabul etsin benimde fitiklar başa bela bakalım hayırlısı 😊
ArzuGl Eğer ciddi bi sıkıntı olmuyorsa yavaş yavaş kılman iyi olur. Bu hareketlerin doğumuna da katkıda bulunucağını düşünüyorum. Hatta bi kaç hamile yoga-plates videosu izledim resmen secdeye gider gibi hareket yaptırıyorlar:)
Elifismaill ArzuGl karnımın biraz sertleşmesi haricinde bir sorunum yok şuan onunda salı günü sorucam inşallah teşekkür ederim 😊