Aynen hemen erken diyenlere sınır oluyorum bende 33 haftada yattım ama doğuramadım smdı 35 im valla doğsun bu haftada die elimden geleni yapıom hiçte erken dgıl doktor herşeyi tam artik bi sıkıntı olmaz dio bizim insanlar hemen 38 öncesine on yargı saçmalamayın arkadaslr 35 ve üstü hiç bi skntı olmuo bnm arkads 34 te doğurdu ertesı gün cıktı hastaneden bebeğiyle