Kozmooneri Alinamoms O kadar katılıyorum ki.. Ne yapsın mesela insanın elinden ne gelir yani.. Saçma sapan enerji düşüren yorumlar..
Alinamoms Kozmooneri kesinlikle 👍🏻 heleki bu platformda hepimiz birçok şey yaşarken bu tip insanlar burda olmamalı.
Duygu6166 Sonay-34 değil tabiki 36 gayet güzel bi hafta çok şükür eğer bebeğin kilosu gelişimi iyiyse sıkıntı olmaz
Shnern Meryemkale inşallah hayırlısı ile doğumunun gerçekleşir ve minisi kucağınıza sağlıkla alırsınız benim ocinde dua edermisiniz düşük riskim var inşallah hayırlısı ile kucağıma alırım evladımı
Babyjo Alinamoms ya varya o yorumu gorup anlık cinnet geçirdim hayır 36 haftanın nesi erken ? Neyse sakin kalmalıyım.
Alinamoms Babyjo 37 hafta öncesi pramstüre oluyor yazana ne demeli 🤦🏻♀️ yok ben sakin kalamıyorum artık. Rabbim böyle insanları uzak tutsun bizlerden.
Dilekcnkn Sevgi_123 Benim ikinci doğumumda bir stajer tam patlacakken doktor geldi bırak kendisi patlasın dedi elinde ince uzun bir çubuk vardı onun gibi birşeyler patlatılıyor sanırım Benim iki doğumumda da kendisi geldi
Derinsmom Ben 36.haftanın sonunda doğum yaptım ve bebeğim gayette sağlıklı insanları germekte üstlerine yok burdaki kişilerin 🤦🏻♀️ Sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize🥰🤱🏻
ZeynepveMehmet Meryemkale Rabbim yardımcınız olsun. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 içinizi ferah tutun birşey olmaz Allahın izniyle 🥰
Ozge98 Meryemkale inşaAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi korkmayın lütfen yazılanlara da kafanızı takıp strese girmeyin 37.haftanıza girmişsiniz zaten yenidoğan hemşiresi olarak yazıyorum başka herhangi bir sorun yoksa küveze falan girmez bebeğiniz moralinizi yüksek tutun 🤗
ZeynepveMehmet Sevgi_123 iki parmağının arasına iğne alıp da patlatılıyor ya da ucu çengel şeklinde plastik bir aparat var onunla da patlatılabiliniyor. Dr a göre değişse de 4 cm ve sonrasında kese patlatılıp su boşaltılıyor. Doğumu kolaylaştırsın hızlandırsın diye.
ZeynepveMehmet Sevgi_123 Rica ederim. Evet dışarıdan müdahale ile yapılıyor. Vajinal muayene esnasında yapılıyor. Acı vs hiçbirşey hissetmiyorsunuz. Korkulacak birşey yok merak etmeyin ☺️
Rabiatunaa Meryemkale bende 36 tam bitti öyle doğum yaptım gayette çok şükür saglikliydi çocuğum yani insanlar sizi boş boş strese sokmasin
gizemozdemir90 Meryemkale haftaniz gayet guzel, saglikla kucaginiza almanizi dilerim🙏🏻 Haberlerinizi bekliyoruz
balbocegimm Meryemkale gözün aydın cnm gecmis olsun rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin insaallah meleğini
DemirleHayat Meryemkale maşallah Allah analı babalı sağlıkla sıhhatli büyütsün 🤗 hayırlı bir evlat olsun inşallah 🌸💙 darısı bir ayazda bizlere 🙏🏻🎈