Hatice35 Kızlar 18+2 haftalığım dün gece midemin yanmasından yatamadım ta boğazıma kadar yanıyor sabah bişeyler yedim olmuyor yanıyor midem, siz bu durumda ne yaptınız hastaneye de gidemiyorum 😪
Ege___Han Hatice35 Ahh canım ne yaparsam yapıyım geçmiyo daha sen başındasın bi de ben 33 haftalık oldum hala aynı ilaç süt soğuk su sakız yok hepsi bi anlık geçiriyo sonra tekrar devam Allah kolaylık versin şimdiden sana
Muratnannesi Hatice35 24 haftayım ben 2 haftadır yanma var özellikle şekerli şeyler yedikten sonra oluyor. Kuru ekmek yiyorum çok iyi geliyor.
Masalannesii Hatice35 bende öyleyim şuan 28.haftamdayim aşırı mide yanması yaşıyordum uyuyamiyordum yemek yiyemiyordum doktor gaviscon yazdı aldım aşırı derece rahatlatti beni dünya varmış dedim şiddetle tavsiye ediyorum doktoruna danışıp alabilirsin canım 🌸
Hatice35 Ege___Han amin canım Allah razı olsun ilk defa mide de bu kadar sıkıntı çekiyorum inşallah geçer
Ecemik Ege___Han kefir denediniz mi sadesini benimde çok kötüydü ilaçlar bile işe yaramıyordu ama kefirle düzeldii
Minikturtageliyor Hatice35 gavisconsa iyi gelir birde dik oturmaya çalış çok eğilme o bile tetikliyor
Selvaa Muratnannesi herkeste farklı etki yaratıyor ben ekmek yiyince ölüyorum resmen mayali hamur tetikliyor
Hatice35 Masalannesii aynısından evde var pembesinden eşimin ama, hamile olduğum için kendi kafama göre içemiyorum doktoruma söyliyim ne diyecek inşallah tavsiye eder
112Zeyno- Hatice35 28 haftadayım bende benimde çok yanmam var bogazıma kadar uykudan kaldırıyor doktorum gaviscon şurup verdi o geçiriyor zaten gebelikte bu ilacı öneriyorlar zor bişey Allah yardımcımız olsun ☺️
Hatice35 112Zeyno- var aslında evde korkuyorum içmeye eşimin şurubu eşimde reflü var doktoruma söyliyim bakiyim ne diyecek
Busra2706 Hatice35 gaviscon içebilirsiniz hamilelerde kullanabiliyor. Prospektüsünü okursanız ordada yazıyor hamilelerin kullanabildiği ama yinede doktorunuza sorun telefon ile ulaşabiliyorsanız hemen sorun
112Zeyno- Hatice35 bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum gebelikte bu ilac veriliyor ben bi şişe bitirdim ikinciye başladım hatta doçente gidiyorum rahatlıkla kullanabilirsin dedi icin rahat etsin dersen sor doktoruna cünkü çekilir bişey değil 😕
Begumhane Minikturtageliyor benim ikinci şişe bitecek sürekli kullanıyorum doktorum verdi diğer türlü nefes alamıyorum
dthealthy Hatice35 kefir yada ayran iyi geliyor onun dışında ya rennie yada gaviscon duble action kullanabilirsin ama doğal şeyler daha iyi geliyor
Hatice35 dthealthy aynen kefir de iyi geliyormuş bari böyle idare ediyim inşallah geçer keşke ilaç kullanabilseydim oda doktorma söylemem lazım
Deletedmom23234 Hatice35 Bende 22 haftalık hamileyim Gaviscon kullaniyordum ise yaramıyordu sabah kalkar kalkmaz içiyorum 2 gündür mide yanması olmuyor artık 🤗
Hatice35 Deletedmom23234 gaviscon var ama kullanıiyimmi bilemiyorum eşimin ilacı ama şimdiden böyleyse ilerleyen zamanları düşenemiyorum 😕