Mom54544 Dilekcnkn ah nerdeee eşime diyorum 101 e falan çocuk havuzu gelir yarın birgün alalım bitane akşama kadar oturayım içinde diye 😂😂
Dilekcnkn Mom54544 Hahaha oda iyiymiş valla bu sene baya sıcak olacak belli zaten geçen sene o sıcaklığı görmedim
pinar92_ Mom54544 hahahah gerçekten iyi fikir ben eşime şimdiden hava sıcak diyorum normal daha ısınmadı bile diyo sinirleniyorum😂
Meless pinar92_ allahımm siz böyleyseniz benim şiştiğim zamanlar tam yaza gelecek bir de Adana gibi bir yerde yaşıyorum bittim ben…
pinar92_ Meless Adana sıcaklığını düşünemiyorum gerçekten rabbim kolaylık versin 🙏🏻 25-27 leri gördük istanbulda şuan daha hemen etkiledi 30 larda duşta yaşarım heralde diye düşünüyorum
MDT pinar92_ 28. Haftadayım şişlik ve ağırlaşma henüz yok ama aşırı terliyorum. Menapozlu annem bile benim kadar terlemiyor. 😁Bir de havadaki oksijen yetmiyor sanki bana çok bunalıyorum
pinar92_ Ege___Han aniden oldu mayısla beraber havanın ısınması tüm dengeyi bozdu gerçekten😂 Amin Allahım hepimize yardım etsin 🙏🏻
Ege___Han pinar92_ Hiç sorma gerçi o zamanda terliyodum ama bu kadar diil benimkine sıcak diyorum adam ceryanda kal da çocuğu hasta et diyo bi de onunla uğraşmak var offf offf🤣🤣
Mom54544 pinar92_ Yok o benden de yangın kıs günü bile t-shirt le gezer ben giyinirdim şimdi bende açıldım 😂😂😂
Yaprakdokumusever pinar92_ şükür biz de sonlarındayız 35+4 üm yaza çok denk gelmiycek olmak müthiş 🤩 şimdiden oturduğum yerde su gibi oldum eller ayaklar davul az kaldı ha gayret 😅
pinar92_ Yaprakdokumusever evet gerçekten benimde tek avuntum o tüm yazı gebe geçereceklere şimdiden dua etmeye başladım zor😥 az kaldı son haftalar dayanacağız mecbur🙏🏻
Mom789 Bende 31 deyim yanıyorum uyuyamıyorum işin kötü yanı esim hep üşür bide hastalandı ben donuyorum deyip tüm petekleri sona kadar aciyor catlamama az kaldı bazen nefesim yetmeyecek ölecek gibi hissediyorum
pinar92_ Mom789 eyvah eyvah ayırın odaları kendi odasını yaksın sadece bide petek sıcaklığını düşünemiyorum😀
Mom789 pinar92_ valla ayırmak ne fayda banyo yatak odası,tv izledigi oda heryer cayir cayir oluyor bide bana sen usumuyormusun ev buz gibi demezmi havale gecircem😂
Ege___Han pinar92_ Hiç sorma bi de banyo yapma meselesi var hamilelikte hergün banyo yapılmazmış ya kayar da düşersen boşver falan diyo her duş alıcam dediğimde dünyanın kavgasını ediyoruz gerçekten bazen hiç çekilmiyolar