Benim 8+4 hala midem bulantılarım var tiksinme koku hassasiyetim yok ama midem zaten rahatsızdı gastrit ve reflü var bende oda beni bitirdi zaten yediğini kusuyorum içimde durmuyor hemen karnım midem şişiyo hazımsızlık yasıyorum çok kötü bir durum doktorum ilaç verdi ama yine faydası yok 63 ile hamile kaldım şuan 59 düştüm hiç halim olmuyor sürekli kusarken ve bebeğimi besleyemecegim diye de korkuyorum kusarkennnn 😒😒