Aslhn18 tam 4 hafalıkken öğrendim gebeliğimi o ara hafiften öğürme felan oluyordu dedim psikolojik sanırım tüp bebek tedavisi gördüğüm için stresten oluyorum sandım ama değilmiş devam etti öyle sonra 6 haftama girmemle arttı ve herşey kokmaya başladı ekmek bile koktu yiyemedim düşün 🙄 2 hafta sabrettim baktım olmuyor hafiften sabah kusması da başlayınca doktora söyledim prilam verdi 16 hafta bitti hala o ilacı alıyorum hala sabah kusmam kesilmedi ama 3 gün kussam 2 gün rahatım gibi bişey bazen üst üste devam ediyor bazen bir iki gün olmuyor ertesi gün tekrar oluyor. Bulantı ve koku hassasiyeti baya azaldı ama bitmedi malesef. 1 gece prilamı 2 yerine 1 tane alayım azaltayım dedim ertesi gün yattım kaldım akşama kadar bulantı devam etti ne zaman geçecek bilmiyorum 😔🤕 bazılarında uzun sürebiliyor diyorlar ama bakalım bizim nasıl olacak