Hanımlar doğumdan sonra gelen misafirlere ikram etmek için şimdiden bir şeyler yapıp dolaba koymak istiyorum. Annem hem il dışında hemde babam felçli ona bakıyor gelemeyecek doğumuma, kayınvalidem ve görümcem yanımda olacaklar ama kayınvalidem kendi evindede temizlik yemek vs yapmaz görümcem 19 yaşında basit yemekler yapar bizi doyurur ama misafire ikram edilmez( kayınvalidem ve görümcemi çok severim yanlış anlaşılmasın kayınvalidem huy olarak değişik biridir yemek becerisi yoktur vs. Evdede kayınpederim yapar yemeği) 3 büyük kutu sarma sarıp attım dolaba. Dha aönce hiç börek çörek kurabiye falan atmadım ne kadar dayanıyo dolapta neler atılır neler atılmaz bilmiyorum. Doğumuma 2,5 ay var bana önerebileceğiniz şunu yap at şu şekilde koy diyebileceğiniz neler var acaba? Elmalı kurabiyem çok güzel olur yapıp koysam bir şey olur mu 2,5 ay?