SenHepMercimekOlarakKalacaksin 19 haftamda ögrendim bayramın 2.ci günüydü bayram yorgunluğu tabi öğlen uyuya kalmışım eşim salondan sesimi duymuş bide akıllı direk gel videoya al uyandım bana izletti izlediğim halde kendim olduguma inanmıyorum aynen borozan gibi ses çıkıyor nasıl utandım 🙈 kendime yakıştıramadım be birazda üzüldüm eşimde surat ifademi görünce kafan yastıktan düşmüştü ondan olmuştur aşkım dedi teselli amaçlı😬 şuan 20 haftalıgız çok şükür tekrarı olmadı olmazda İnşaAllah çok utanıyorum 🤦🏻♀️🤣🤣 bende burda boy göstereyim bari 🧕🏻🤣🤣