Kucukmucize içtikten sonra çay ve süt ürünleri tüketmeyeceksin. Ben şöyle yapıyorum, uyanıyorum kahvaltımı yapıyorum. Aradan iki saat sonra ilacımı alıyorum. Üzerine de C vitamini tüketiyorum ödeneğin bir portakal bir kivi vb. Sonra bir buçuk iki saat hiçbir şey tüketmiyorum ki ilaçla etkileşime geçmesin. Ve Demir depolarım bu şekilde doluyor. Hiç bir sorun da yaşamıyorum. Tabi siz bilirsiniz !