Meltos21 Fulyaa29 olsun kaderinizde neyi yaşamak varsa Rabbim böyle uygun gördü demekki sağlıklı olun ikinizde önemli değil ikiside doğum sonuçta ♥️
Meltos21 Ays0 hahahahah ufff Bol su için sıcağa aşırı maruz kalan yerdesiniz 🤭 Maşallah bu arada bende 20+3 deyim sizde yarılamışsınızzz başladınız mı hazırlığa 😍
Ays0 Meltos21 zaten günüm tuvalette geçiyor suyu içer içmez sanki hiç durmuyor hemen dışarı 😂 hazırlıklara çok erken başladım ben galiba ondan dolayi pek bir şey kalmadı ama iyiki de yapmışım diyorum bu sıcak ve yasaklarda zor olurdu şimdi kafam rahat 😂 sen hazırlıklara başladın mı? Hareket hissediyor musun genelde 20de başlıyor ya 🙈
Meltos21 metehaninannesiii dahaa ne olsunnn çok severim sulu mantısınıdaa yağlamasınıda bide etli ekmek gibi bişeyi vardı 😂 Arabaşı.. düşündükçe geliyo aklıma 😂😂😂
Ebru1984 Günaydın. Ben de Ankaradan, 14+6 haftalığız. Yataktan kalkıp koltuğa uzananlardanım şu ara. Şimdi kahvaltı hazırlıycam oğlumla kahvaltı yapacağız. Babamız oruçlu. Günleriniz nasıl geçiyor? Kısıtlamada neler yapıyorsunuz evde?
Meltos21 Ebru1984 günaydınnn♥️ Evet o haftalar biraz yat hiç bişey yapma haftası gibi resmen ama olsun dinlenin vücudun buna ihtiyacıda var zaten sonra bi enerji geliyo anlamıyosunuz hamile olduğunuzu 🥰 Biz eşimin memlekete geldik İstanbul’a 2 saat mesafede Kocaeli ağva dayız evimiz var burada uzun zaman sonrq yolculuk yaptım hep evdeydim biraz temiz hava almak istedik öyle buradada bahçeye inip otur kalk yapıyoruz bu bile farklı geldi şimdi evde sıkıldık bidaha gelemem diye biraz fırsatı değerlendirdim 🤭
DenizSayer Meltos21 teşekkür ederim canım çok şükür iyi geçiyor tek sıkıntı burdaki şartlardan iyi ilgili bir doktor bulamamak ama neyseki 2 aya kadar memleketimde olacağım inşallah sizin nasıl geçiyor kaç haftalıksınız ?👼🏻🌸
a_burcu_bur Meltos21 en son 11 haftalıkken gitmiştim, bi dahaki kontrol cuma günü 15+4te. Bakalım göstericek mi 😂 tahminde bulunmadı.
Meltos21 a_burcu_bur a_burcu_bur o zaman belli olabilir 😍 Ay sağlıklı olsun eli ayağı düzgün hayırlı evlat olsun🤲🏻 ilk gebelik mi sizinde
Ebru1984 Meltos21 çok güzel böyle imkanınız olduğu için şanslısınız. biz malesef evdeyiz. Site içinde. Bahçeye inip yürüyüş yapacağım anca. Hava güzelleştikçe insanın çıkası geliyor ama malesef kısıtlandık kaldık 😞
a_burcu_bur Meltos21 evet ilk gebelik. Aynen öyle inşallah sağlıklı hayırlı evlat olsun da cinsiyet çok da önemli değil 😊