Meltos21 Günaydın hamişler😊 Kimler kaç haftalık ve neredensiniz sabah sohbeti yapasım geldi erken uyanmak…😂
Merveee34 Meltos21 bugün 14 hafta olduk istanbuldayız 😍 benim için öğlen olmak üzere 🤣🤣🤣 6 da gün başlıyor bİze 🤣
Hilalkorkmaz Merveee34 bugün 14+6 olduk Bursa’da yaşıyorum güne bende çok erken başlıyorum ve gece sıcaktan uyuyamadım
Meltos21 Hilalkorkmaz off o sıcaktan uyuyamamayı bu gece bende yaşadım 😢kocaeliye geldik bide istanbuldan kaçtık burası daha serin açık hava temiz hava amaa aşşırı sıcaktı gece şimdiden böyleyse yandık 🤭🤭
Ebru1984 Hilalkorkmaz aynıyız benimde 14+6 bugün. Sizde şimdiye kadar ne gibi değişiklikler oldu. Kilo alımınız nasıl?
Meltos21 Oy maşallah size 🐣 her sabah kurulu saat gibi 8 de gözlerimi açıyorum dahada uyku yok 😂 Bende İstanbuldan 20+3 olduk bugün 😍😍
Meltos21 aslannaz21 bende az önce kendime hazırladım yaptım kahvaltımı geri yattım evde tek uyanık benim uykuda olanlar çok sinir bozucu 😂😂😂😂
Meltos21 metehaninannesiii ohh ne güzel memleket yemekleriylede ne güzel memleket 😂 eylül ayını bekleyen anneleriz ♥️
metehaninannesiii Meltos21 yok be kayserinin ne yemeği var ki bi yağlama birde mantısı doğu yemeklerini nefis üf uf😂😂😂😂aynen canım eylül annesi olacam inşallah 💙
Fulyaa29 Meltos21 son 4 gun bebek ters olduğu icin zorunlu sezeryan olcam gün yaklaştikca heyecan dorukta oluyor hepimiz sağlıcakla kavuşalım inş. Evlatlarimıza
Ays0 23+5 haftalık olduk biz de kızımla 🐣 Adana’da yaşıyorum havalardan zaten buhran geçiriyordum birde üstüne eşim 3 günlük iş seyehatine gitti yüreğime bir öküz oturdu, işi gücü bıraktım yatıyorum 😂 sen kaç haftalıksın ?🤗
Meltos21 Ays0 hahahahah ufff Bol su için sıcağa aşırı maruz kalan yerdesiniz 🤭 Maşallah bu arada bende 20+3 deyim sizde yarılamışsınızzz başladınız mı hazırlığa 😍
Meltos21 Fulyaa29 olsun kaderinizde neyi yaşamak varsa Rabbim böyle uygun gördü demekki sağlıklı olun ikinizde önemli değil ikiside doğum sonuçta ♥️
Meltos21 metehaninannesiii dahaa ne olsunnn çok severim sulu mantısınıdaa yağlamasınıda bide etli ekmek gibi bişeyi vardı 😂 Arabaşı.. düşündükçe geliyo aklıma 😂😂😂