Berfino Kızlar sizce bu sene erkek senesi mi kız mi bu sene hamile kalanlar acaba kızami hamile erkeğe mi
Hemdem_23 Benim ve 3 arkadaşımın kızı olcak 1 arkadaşımın kızı oldu😂 ne senesi bilemiyorum ama bence erkeke😂😂😂
YuvarlanamayanPandaa Benimde etrafımdaki herkes kız doğurdu kıza hamile bizimkide kıza benzıyor ama belli değil 😂
Austosprensi_ Oğlumu bekliyorum 💙👣👣😇 temmuz ayi kiz ağustos erkek net bariz bi sekilde belli tabiki temmuz da dogan erkek bebek olacak ama çoğunluğu ağustos dogum yaoacaklarinin cogu erkek
Medine_25 Berfino Çok düşük bir ihtimal bence ben de o haftalarda gittim kız dedi ama net demedi 17+4 de %100 erkek dedi ondan sonra hazırlıklara başladım 😊🥰