Ravza0g ben sormustum oda 27. haftadan sonra yenıdogan unıtesınde yasama sansı daha yüksek oldugu ıcın bu haftalarda onerdıgını soyledı.Ben ıhtıyaclarını 3 e ayırdım benım bebegın ve oda gereksınımlerı dıye.Yanımada tecrubelı bır anne aldım sagolsun gereksız bır cok seyı aldırmayıp gereklı olanları aldırdı.E bebekte baya ındırım vardı oradan satın aldım.Eminonu havuzlu hana gıdıp kendı ıhtıyaclarımı alıcam ınsalalh.Son olarak odası ıcın herseyı lıste yapıp not aldım.Maaş günleri gidip alıyoruz artık☺️