Minikanne06 tatlim, bende senin yaptigin gibi yaptim , son aylara biraktim ve o kadar pisman oldum ki keske 30. aya gelmeden her seyi bitirseydim diye ; cunku 30. aydan sonra ina o kadar zor oluyor ki hele 34. haftadan sonrasi eziyet benden söylemesi