Zezz o zaman büyüyen al benim 90 190 olandandı benim odama sığması imkansız Dı onun için küçüğe de gerek duydum 😅😅 2 taşınma gördü yazık o büyüyen beşiğim kırıldı şimdi kızımı idare ediyo ama ikincisi olunca ilerde sıkıntı tabi onun için merdivenli falan olandan alırım ama daha en az Bi 2 sene sonra şimdilik Bi küçük tekrar idare eder beni. Rabbim içini dolu etsin inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin