Meehabalar annecyani beşikler 1 3 yas kullanip sonra kaldiracaksin..orto boy besikler vsr onlar tas catlasa 5 yaşa kadar kullanir oda belki sonra kaldir at sakla yada birine ver
.buyuyen besik baza olabiliyor aklima cil yatti sallaniyo..uzerini yanina koyabiliyorsun..daha mantikli geldi en azinda 10 yil vs kullanir..oneriniz varmi..kullanan varmi nerden aldiniz nerden almaliyim