16mom Biz de bugün 14+6 olduk. Doğum 26 ekim görünüyor ama sezaryan istiyorum daha önce doğururum sanırım, bana kalsa doğum tarihi 20.10.2021 olsun çok isterim ☺️ Bu arada Bursa’da olan var mı? Hangi hastanede doğum yapmayı düşünüyorsunuz?
a_burcu_bur 16mom aramızda 1 gün var sanırım 😊 ben de 21.10.21 isterim hatta 22 Ekim nikah tarihimiz 🥰🤷🏻♀️ bakalım ne zaman gelcekler 🤲😂
nursheenn ecce_mommy aa 2 gün önce yazdığınızı gözden kaçırmışım😆evet belli oldu erkek🥰sizinki belli oldu mu
ecce_mommy nursheenn sağlıcakla kucağıniza alirsiniz inşallah benimkide kız 🥰🥰🥰 isim dusundunuz mu ne zaman alışveriş yapmayi dusunuyosunuz 😊
nursheenn ecce_mommy amin tüm anneler sağlıcakla kucaklarına alsın inşallah 🥰düşünmedim kız ismi vardı aklımızda erkek ismi bir türlü bulamadık😅alışveriş için biraz daha beklemeyi düşünüyorum açıkçası 😊
nursheenn ecce_mommy eşim Eylül olsun istemişti ,bende Rana ismini beğeniyorum😁aslında kız isimlerinde seçenek çok fazla Eslem, Hüma,Güneş,Miray,Ebrar😅 Tanıdığım Miray bebekler çok ılımlı çok tatlı oluyorlar bu arada söyleyim🤣