Dlkaltnrs hanimhanimcik hanimhanimcik ayy ayniyizz benim ki kızz 🥰🥰🧿 saglikla kucaginiza alinn insallah
MomHero2 Meryem310321 14+2 bir elma kadar 🍏 31 ekim gibi gözüküyor ama sezeryan olacağı için ekim ortası bekliyorum kısmetse🙏🏻
LimonCocuk Meryem310321 merhaba 14+5 👋🏻 muhtemel doğum tarihi 26 Ekim görünüyor ama 15 ekim olabilir benimki de sezaryen
Hale3454 Cinsiyetlerinizi kaçıncı hafta da öğrendiniz bana doktorum malesef 13. Haftamda söylemedi kordon bağı yanıltabilir dedi yani erkek gördü de acaba kordon bağına mı bağladı düşünceleriniz nelerdir
-MinikMucizem- Meryem310321 bizde bugün 17+2 olduk ama sezaryen olacak eylül sonu gelir oğlum nasip olursa 💙💙💙🙏🙏🙏