Burcutugay 39+2 olduk her sanciya tamam smdi geliyo diye bakıyorum . Valla cok ozendim 37 38 haftada doguranlara bizimki annesini iyice sisirip çatlatip dogacak 😅
Ozge3747 ayyyesra Normalde almıyorlar sezaryen için 38+0 o doldurmak gerekiyor. Ben plasenta previayım kanamalarım oluyor 38 i görmem mümkün değil zaten
Mucizemm_175 Taze-Anne28 benim de nst de sancım çıkmıyor bu cuma nasipse Çatı muayenem var doktorum yalancı sancılar yaşayabilirsin korkma dedi sanırım bu adet sancısı olayı yalancı sancı dedikleri
Mucizemm_175 Taze-Anne28 inşaAllah çok güzel doğumlarımız olur bunları yaşamayız herşey en sağlıklı şekilde gelişsin🙏🏻