Mucizemm_175 bence doğarsa sevinin ve ağrınıza şükredin inanın böyle beklemek çok çok daha zor. Sonrasında suniye ya da sezeryana mecbur bi durum var 😔 inanılmaz stresli bir süreçmiş beklemesi. Dediğiniz tarzda ağrılar bende hiç olmadı ne yalancı sancı ne gerçek sancı ne nişan hiçbir şey yok. Nst de hiç sancım çıkmıyor. Hiçbir doğum belirtim yok 😢