Ozlem66 Oozgn yarın çıkacağım inşallah herşey normale döndü doktorumuz öyle dedi gece gözlemlere devam edilecek aksilik çıkmazsa daha zamanımız var
Ozlem66 BirMuallime ciğerleri gelişmemiş onun için biraz tedirgin olmuştum iğne yaptılar zaten şuanda herşey normale döndü aksilik çıkmazsa yarın çıkıyorum daha zamanımız var gibi gözüküyor
Ozlem66 Cansukrb aslında en doğrusu sancınızın iyice gelmesi yoksa hastanede rezil ediyorlar dünden belli neler çekiyorum