Kızlar bu bulantım ne zaman geçer ya Allahım artık günlerim zehir oldu yere saçım düşüyor tahammül edemiyorum alıyorum elime alınca öğürüyorum saçlarım dökülüyor siye hep topuz yapıyorum son adetime göre 13.haftalık ultrasona göre 2hafta geriden geliyor dedi doktor ama geçmeyecek gibi oğlumda hiç geçmemişti geçmesi için yapacagım birşey varmı bıktım artık dışarı çıkarken bile ne parfüm sıkabiliyorum ne yeni yıkanmış kıyafet giyebiliyorum rezil gibiyim