Nslhnasya Zehrayrr sağlık ocakları açık cuma günü yeğenim aşı oldu orda banada randevu verdikleri tarih 20 haftaya geliyor geç sayilmazsin yarın bı ara sor istersen
Shnern _glc1991 alla alla valla bana öyle dediler bu sefer tek doz sakın unutma dedi ben olmasamda şöyle dedi
Irem2021 Evet gebelikten sonra diger 3 dozuda vuruldum kizim 3 bucuk yaşında 10 yil sonra tekrar vurulcak dedi
Irem2021 5.ciyi olmadıysam sıkıntı yok tekrar yaptircam ama olduysam 6.doz olcak kafam karışık ama eminim kanitim yok
_glc1991 Shnern belki siz daha önce olmuşsunuzdur o yüzden 2doz yapmıştır size ben hatırlamıyorum olup olmadığımı ama hamile olsakta olmasakta tetenoz aşısı önemli