Damlladamlla benim de öyle olmuştu kontrole gittiğimde 3 cm açıklığım olmuştu 1 hafta sonra yine aynı şekilde adet sancısı gibi sancı geldi ama şiddetli değil doktorumda zaten açıklığım olduğu için bekleme gel demişti ama yatış verildikten sonra kesildi ağrılarım suni sancıyla doğum yaptım evet bu sancılar doğum belirtisi ama gerçek sancılar değil gerçek doğumun başladığını çok şiddetli kasılmalarla belli oluyor bu sancilar belki 3 gün sonra sidetlenecek belki 1 saat sonra belli olmuyor demişti hemşireler birde bebek biryerde toplanıyor gibi oluyor gerçek kasılmalarla