Damlladamlla Kızlar karnım her 1 dk da ağrıyor çok şiddetli değil ama düzenli bi ağrı 39+4 haftalık hamileyim yaklaşık 3 saattir böyle ama şiddeti artmıyor sizce doğum belirtisi mi
Dareyn Damlladamlla Ayy hiç bilmiyorum inşallah gören biri olur. Nişanın falan geldi mi hiç baktın mı? Böyle kahverengi pembemsi bir lekeymiş
Dyg61 Damlladamlla kasılmalar düzenli geliyorsa doğum habercisi olabilir bence bir acile gidip nst ye girin ne olur ne olmaz
Balbocegi_ Damlladamlla canim nişan ve suyunun gelmesine gerek yok agrids gelebilir benimki oyle oldu agrimla gittim tam aciklikti
Balbocegi_ Damlladamlla duzenli agri saga sola donunce gecmezse dogumdur belkide agri esigin yuksektir
Damlladamlla Dyg61 bende ağrımı evde çekeyim diyorum belki yalancı sancıdır diye ama geçmiyor şiddeti de artmıyor acaba herkeste farklı mı oluyor
Dareyn Damlladamlla Ayy kuzum inşallah hayırlısı olur 💐 Her şeyin hazır değil mi eksik bir şeyin kalmasın da ne olur ne olmaz
Damlladamlla Balbocegi_ aynen canım biliyorum ama ağrı şiddetli olmadığı için hastaneye gitmemde çok kararsız kaldım
Dyg61 Damlladamlla canım 3 saattir geçmiyo diyorsun acı eşiğin yüksek olabilir hissetmiyo olabilirsin biz ne desek boş bi kontrol edilse iyi olur hayırlı haberlerını alırız inşaAllah
Damlladamlla Dareyn çok şükür herşey hazır arabada oğlumuzu bekliyoruz heyecanla geçmezse eğer hastaneye gidicem gibi görünüyor
Damlladamlla Balbocegi_ sanırım öyle doktor bana çok ağrın olur dayanamazsın doğum başlayınca falan dedi bende öyle bi ağrı bekliyorum ama maalesef yatıyorum geçmiyor ama dinleniyorum aynı
Dareyn Damlladamlla Ya, bazen doğum hikayelerinde hanımlar diyor Nst de sancı var ama hissetmiyorum falan diye belki sancıyı hissetmiyor da olabilirsiniz. Duş alıp bekleseniz mi acaba hastahaneye gidecek gibi duruyor ama siz bilirsiniz 🌸
Balbocegi_ Damlladamlla bencs bekleme belki asana vuruyo kanalda belki acikligin var dogumu bekliyor hersey olanilir
Damlladamlla Dareyn evet canım sanırım herkesin farklı oluyor benim de ağrılarım düzenli ama şiddetli değil sanırım duş alıp biraz daha bekleyip gideceğim
Dilan33 Damlladamlla dogum sancisi hafif hafif gelip artan sancilarla basliyor belden girip alt karina dogru yayilan bi sanci ve duzenli araliklari var. Ben ilk hissettigimde 40 dk da bir geldi sonra siddetlenip araliklari azaldi. 15 dk da bir gelince gittim hastaneye
Selver90 Canim ilik bir dus al rahatlamaya calis dinlen hala gecmiyor ve duzenli geliyor ise bebis geliyor demek.kasilmalarini say 5dakikada bir geliyor ve kasilmalarin 1dakika suruyor ise dogum demek
Damlladamlla Selver90 duş alıcam şimdi ama anlamadım ki benim sanırım sancım böyle hafif geliyor çünkü düzenli düzenli vuruyor karnıma belime