melisa_ozgur_46 ilk bebeğimde kanama ile sıkıntı yaşadım onda ağız yoluyla aldım onda çok sarsmadı. 2. Gebelikte tüm etkileri yaşadım konuşmadım konuşmam bozuldu bebeğimi de kaybettim. Bu 3. Gebelik fena sarsıyor yine ilacı alıp uyumam lazım hemen. Ama doktorla görüşcem artık