Merhaba. Düşük tehlikem olduğu için ilacı kullanıyorum. İlk gebeliğim de de kullanmıştım lakin yan etki olmadı ama şuan her kullanım dan sonra baş dönmesi, ellerde ve dudaklarda uyuşma, konuşma da biraz bozukluk, denge kuramama, ve sürekli esneme sıkıntıları yaşıyorum. Bu durumları yaşan var mı ve sonrasında ne gibi tedbir aldınız? Düşük yaptığım zaman da aynı sıkıntıları yaşamıştım.