Fatos_teke46 Zelsonr bn o saatlerde buluyorum genelde ins bulursunuz şimdi ise pandemiden dolayı baya zorlaştı artık napcaksak her doktorun randevusuda farklı günlerde oluyor özellikle kendi doktorumuza bulamiyorm ben
Zelsonr Fatos_teke46 İnşallah canım. Aynen öyle valla. Ben zaten her defasında başka doktora gidiyorum kimi boş bulirsam artık 🤦
Fatos_teke46 Gamseee müjdeyi vericem özellikle 🥰 doğum günümde cinsiyet Parti’nin yapilmasini istedim o zaman ogrencm ins 🙈🙈🙈💖
syazkaannn01 Zelsonr amin canım inşallah, evet canm ilk iki ay lekelenme yaşamıştım bebek kan içmiş inşallah tez zamanda geçer 🙏🏻
Zelsonr syazkaannn01 Amin canım. Yaaa rabbim sifasinj versin emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah sağlıkla huzurla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲💜
syazkaannn01 Zelsonr amin canım amin teşekkür ederim güzel dileklerin için Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍🐞