Zelsonr ya benimde ailem uzakta kocam sağlıkçı nöbetleri oluyor bide kanama geçirdim 8. Haftada 2 ay yattım nerdeyse şimdi çok şükür daha iyyiz ama içimde hep bir korku işte bilmiyorum inşallah sağ salim kucagımıza alırız yoksa geçmeyecek bu korku galiba