aselnil20 Merve212121 geçer merak etmeyin dua edin ve dinlenin bol bol Rabbim can verecekse biz aracıyız sadece, ama ayağınızın altına mutlaka yastık koyun çok etkili
Merve212121 aselnil20 siz söyledikten sonra hemen iki kırlent koydum inşallah atlatırız haftaya gidince ne diyecek bakalım bir hafta da geçmez şimdi
Merve212121 GulcanDongel aselnil20 melisa_ozgur_46 Allah hepinizden razı olsun arkadaşlar hepimizin çocuğu sağlıkla dünyaya gelsin inşallah 🙏🏼 peki ben şimdi normal hayatıma devam etmeyeyim mi ? 2 saate sahur hazırlamam gerekiyor hazırlamiyşm mi sizce kızlar ben çık ani hızlı hareket eden bi insanım bugün balkon yıkadım dolu kova kaldırdım ondan oldu belki de
GulcanDongel Merve212121 korkmayın kan gelirse korkun, çok dikkat edin kendinize, ayaklarınızın altına yastık koyun ben iki gündür yatıyorum öyle çok iyi geldi kanamam kesildi. inşallah bırakmaz Allah’ım büyük ❤️
Merve212121 Zehra-Arda Gamze_23 Zehra-Arda GulcanDongel Nursel725 Didonutella arkadaşlar ağrı normal mi ? Kasık ağrısı ? Düşük riski olanlarda
aselnil20 Merve212121 o hafta zor geçiyor ama kırmızı kan gelmedikçe korkmayın zaten rahatlarsiniz lekelenme de biter hemen inşallah
Nursel725 Merve212121 canım ağızdan çok mide bulantısı ve baş dönmesi yapıyo . Doktorum alttan daha etkili olduğunu söylemişti bana . Progestandan basediyosan eğer .
melisa_ozgur_46 Merve212121 Canim bence sen bi Süre yat cunku yaptigin şeyler çok tehlikeli bende bugun çocuklar top Oynuyordu ayağıma top geldi bende vurdum annem Nasil kizdi ve biraz da agrim oldu duş aldim hemen uzandim lütfen sende kendine Dikkat et balkonda kovada kalsin bi süre
GulcanDongel Merve212121 ah canim neden böyle bisey yapıyorsun yazık değil mi bebeğe 😪 çok dikkat et ani hareketten kaçın, doktorum ufak bi harekette bile kanama olur demişti. çok dikkat et, sahur hazırlarken yavaş hareketler yap.
Zehra-Arda Merve212121 sizi korkutmak istemem ama ben kova kaldırıp balkon yıkadığımın ilk günü geçen sene düşük yaptım şuan yine hamileyim yine riskim vardı hiç yerimden kalkmadım geçti cok şükür
Nursel725 Merve212121 benmde çok kanamam oldu pıhtılı şekilde hemde . Çok korkmuştum ama hiç iş yapmadım hep yattım bol su içtim . Benimde rahimim çok aşağıdaymış ve plesanta aşağıya yerleşmişti . Hiç endişelenme canım benim ilk 4 ay hep oldu 19. Haftada çok şükür kesildi . İçini ferah tut . Bunlar çok normalmiş biz bilmiyomuşuz .
Shnern Merve212121 korkma bende aynılarını yaşıyorum artık Rabbime bıraktım kahve leke daha önce oluşmuş bir kanama alanı kırmızı pembe olursa korkmak lazımmış bende alıştım artık 11+4 um dah A3 gün önce geldi kahve leke uzan dinlen o iğne prolutondur büyük ihtimal vurun baya etkili sonra ayağa çok aşırı kalkma stres asla yapma geçecektir . Benim ilk hamileliktee oluyordu 20 haftada aşırı stres yaşamıştım yine olmuştu yine iğne olmuştum ayaklarını yükseğe mümkünse koy . Şu bol iç ağır kaldırma
Shnern Merve212121 bebek aşağıya inimce öyle oluyor fazla ayakta sürünce oluyor oda annem kız kardeşime öyle olmuş ve doktor ayaklarını kanepeye köy popona yastık köy uzan demiş
Shnern GulcanDongel yo benimde düşük tehlikem var ve ara ara hep lekelenme oluyor sebebi yok kanama alanı yok kese iyi bebek iyi ama işte oluyor
Shnern GulcanDongel bazen içerdeki kılcal damarlar verilince kanama olurmuş yada idrar yolu enfeksiyonu yaparmış falan yada stres yapınca olurmuş bazen sürekli bendede oluyor ve ben çok yıprandım 5 6 9 10 11 hep oldu bendede
Didonutella Merve212121 canım ilk doktora gittiğimde bana rahim ağzının yanına yerleşmiş düşer bu diyip göndermişti doktor. Ağlamaktan mahvolmuştum. Şuan 28. Haftaya gircez inş 🥰 çok da sağlıklı bebeğim. Senin de sağlıklı olcak merak etme☺️
Shnern Merve212121 son olanda çok ayakta durdum oğlum 3 yaşında var onun peşinde biraz sanırım 1 saat kadar öyle oldu ağrım oldu evet
Zehra-Arda Merve212121 merhabalar geçmiş olsun bol bol dinlenin uzanın yatın sürekli başka türlü geçmiyor ben 7 haftadan 20 haftama kadar yattım birtek wc kalktım