Merve212121 kahve lekeden korkma, ben hep adet kanaması gibi kanamam oluyordu iki defa oldu ağlayarak gittim şükür Rabbime bisey olmadı ama çok zorlu süreç. ilk kanama da ikiz bebeklerimden birini kaybettim, şimdi de baya riskli geçiyor. ayaklarını yukarıda tut sürekli ayağa tuvalet harici sakın kalkma.