elisa123 Edali87 düşük riskimiz var 15+3 plesenta aşada olduğu icin yatak israhatım var bazen diyorum keşke bulantılarım olsaydı buna şükür bebeğim iyi 😍
Edali87 elisa123 sabret kuzum Insallah sag saglim bebeklerinin kucağımıza aliriz insirah suresi okumuyorsun öneririm cok guzeldir
lentil Edali87 benim doktor hiç alma demişti. Ama ben aldım tabiki 1 kilo. Asıl korktuğum bu 17 günü nasıl atlatacağım. 😳😳
Mimhb Edali87 50 kilo ile hamile kaldım 13. haftadayım kilo almadım. İlk 4 ay almayıp sonraki aylar 2 şer kilo olarak ilerlemek istiyorum. İnşallah az kilo ve sıfır çatlakla süreci tamamlarım:)
Edali87 Mimhb insallah ne guzrl ya normalde benim.kilom 50ydi son sene kilo aldim57lere geldim 58de hamileydim 2.ay suan hala 58
NeeSalman Edali87 hafif bulantılarım olduğu için kilo vermedim 57 ile hamile kaldım. 59.7 idim dün tartıldığımda. Şu an 11 haftalığım nerdeyse 3 aylık olduk. Aşırı kilo alımı 5. Aydan sonra başlıyor yani benim ilk gebeliğimde öyle olmuştu. Şimdi daha dikkat etmeye çalışıyorum ama benim gibi olan var mı bilmiyorum habire canım bir şeyler yemek istiyor. En basiti lahmacun🤷🏻♀️😂
Edali87 NeeSalman insallah bende sonradan abartmam daha da insallah Allahiz izniyle bebeğim doğduktan sonra 50 55 e geri dönmek istiyorum sonra bırakırsam bi daha verilmez o kilolar
a_burcu_bur NeeSalman benim de 14+6 nerdeyse 15 haftalık 😂 57 ile hamile kaldım, dün sabah 58,05tim bu sabah 57,15 🤷🏻♀️ anlamıyorum ama almıyorum sanırım 😝 7 mayısta doktora gidicem 15+4ken. Orda anlaşılır. En son 11 haftalıkken kaçtım, şimdi kaçım 😂
NeeSalman Doğum kilolarımı leslie yaparak vermiştim. Şimdi hamileyken de yürüyüşe çıkamadığımız için evde yapsam mı diyorum belki aşırı kilo alımını engeller☺️
Cicek10 Saripapatyam1 aynıyız 😁😁ben de ilk 3 ay 1 ya da 2 kilo aldım şimdi 5. Ayda bir anda daha fazla almaya başladım gerçekten 🤪