Yldzz97 şuan aynı durumdayız 28 haftalık olduk 😂 gönlüm ikeanın ahşap besiğinde aklım yoyko park yatakda, bir türlü karar veremiyorum, kiraciyiz tayinciyiz 2 yıla yakın oda yapmıcam, beşiği odalar arası rahat geçirmek istiyorum bunları düşününce park yatak , ama diğer türlü ikea beşiğe heves ediyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😬😬