Ys35 ben de ahşap beşikleri çok beğeniyorum şık buluyorum fakat tayinci olduğumuz için oda yapmak istemedim, yoykonun park beşiğini aldık şimdilik.Evet görsel olarak ahşap beşikler kadar hoş değil ama çok fonksiyonlu ve güzel bir beşik,kötü basit bir görüntüsü yok diğer park yataklara nazaran.