Barbi yaa ALLAH gönderdi sizi 😁 ben de dış ağrısı çekiyorum tek vi yerde değil gibi yayılmış sanki sol tarafındaki bütün dişler ağrıyo gibi. Görünürde çürük yok dış etlerim çok hasssaslastı kanıyo ve şişti dokunca acıyo, ağrısı rurtumu beynime vuruyo şu içerken zorlanıyorum değince hemen ağrıyo ?