Ayselplt Sevgikaya1525 ya benim durumum çok karışık aslında ondan dolayı korkuyorum. Son adet tarihim 16 Mart bitişi 22 Mart ama biz eşimle 8 Nisan da çocuk için karar verdik birlikte dük ve 2 gün sonra tekrar birlikte olduk adettimden 10 gün geçti kaç test yaptım çıkmadı sonra bi hafta önce kan verdim orda çıktı kafam allak bullak oldu
Ayselplt ss-aa içimde kötü bir şey yok çok şükür önümüzdeki salı günü gidicem bakalım ne diycek bana doktorum
Ceydat Ayselplt inşallah inşallah eşimin de doğum günü mayıs 2 si doğsa güzel sürpriz olur ama benim kız çok keyfine düşkün gelmiyor 🤣
Ayselplt Aylaa55 ya ben baya araştırmayi seviyorum internetten baya baktım 3 ve 4 haftalık aralığı bu rakamlar çıkıyor ama salı günü doktora gidicem bakalım ne diycek bana
Sevgikaya1525 Ayselplt cnm bu gebelik ztn gayet iyi çkmış betan ama ztn şimdi kese görünmez bende doktora gittim çok sancım vardı korktum düşük mü acaba diye gttim doktor keseyi görmedi ki adetimden 10 gün geçtimişti doktor bana 5 haftalık hamilesin kese nasıl görünmez dedi sonra betama baktı 300 çktı dha erken dedi
Sevgikaya1525 Ayselplt hatta ilk öğrendiğimde teste ilk çıkmadı saatler sonra çift çizgi oldu o da çok silik kana baktığımda 67 çkmıştı betam yani hiç korkma yükselir allahın iznyle
MuhammedMirhan Aylaa55 geç döllenme olduğunda kan testinde gebelik görünüyor mu cnmm çok merak ediyorum da bi arkadaşım 2 aylık evli , 1 aydır regl olmuyor iki defa kan testi de verdi bişey çıkmadı, bide düzenli regl oluyor
Aylaa55 MuhammedMirhan benim kan da çıkmadı adetim gecikince işte test yaptım çıktı bu sefer ama kanda çıkmamasına çok şaşırmıştım ben
MuhammedMirhan Aylaa55 hee anladım. Cnmm bnmm teşekkür ederim bilgilendirdiğin için bizde çok merak ediyoruz walla gebelik var mı yok mu diye