Ebruuuusalman Ayselplt benimde gec dollenme oldu 4+3de goruldu kese smdi kalp atislarini duymak icin beklioz
Ceydat Ayselplt benim kide geç döllenme oldu şuan da da 40+3 haftalığız yerini çok sevdi gelmek istemiyor kızım
Sevgikaya1525 Ayselplt ewet cnm geç dölnmeydi ve herkes tarafnda olmaz kese yok dış gebelik denildi beta düşük denildi ama şuan 20 haftalığız❤️oğlumla
MuhammedMirhan Aylaa55 geç döllenme olduğunda kan testinde gebelik görünüyor mu cnmm çok merak ediyorum da bi arkadaşım 2 aylık evli , 1 aydır regl olmuyor iki defa kan testi de verdi bişey çıkmadı, bide düzenli regl oluyor
ss-aa Ayselplt ben 5 inci haftadan sonra keseyi gördüm . İçimiz rahat olsun . Çok daha yeni o yüzden gözükmemiştir .
Sevgikaya1525 Ayselplt cnm çok erken ztn kese için benim betam 2500 olmasına rağmn vajinal de bakıldı görüldü adet tarihime göre geç dölenmeydi adetimi geçeli 5 gün olmasına rağmm kese görünmed☺️korkma Allahın izniyle görürsn
Ebruuuusalman Ayselplt insallah canim skma canini stres yapma hayirlisiyla sende bebeginide kesenide gorursun insallah
Ceydat Ayselplt inşallah inşallah eşimin de doğum günü mayıs 2 si doğsa güzel sürpriz olur ama benim kız çok keyfine düşkün gelmiyor 🤣
Ayselplt ss-aa içimde kötü bir şey yok çok şükür önümüzdeki salı günü gidicem bakalım ne diycek bana doktorum
Ayselplt Sevgikaya1525 ya benim durumum çok karışık aslında ondan dolayı korkuyorum. Son adet tarihim 16 Mart bitişi 22 Mart ama biz eşimle 8 Nisan da çocuk için karar verdik birlikte dük ve 2 gün sonra tekrar birlikte olduk adettimden 10 gün geçti kaç test yaptım çıkmadı sonra bi hafta önce kan verdim orda çıktı kafam allak bullak oldu
Ayselplt Aylaa55 ya ben baya araştırmayi seviyorum internetten baya baktım 3 ve 4 haftalık aralığı bu rakamlar çıkıyor ama salı günü doktora gidicem bakalım ne diycek bana
Gulcann2810 Benimde geç döllenme canım. Adet tarihime göre 8 haftalık olması gerekirken şuan 6 haftalığız. Kese de 4. hafta da görüldü. ☺️