Ebru-evlek Yaya Bulantılarım bitti bazen çok kaçırırsam oluyor ikiz gebeyim ben inanılmaz bel agrım var yatamıyorum bazen, ilerisini düşünemiyorum 😒
Yaya Meless amanimm bende midemin yanini falan gozetliyodum🥴bundan sonra gobeyimin orasini dinliyicem gorum bi wey cikiyomu.
Zezeeeyyldrm Meless sağ sol fark ediyor mu ya benim bu 3 gündür solda damar atıyor o mu acaba ilk hamilelik ve tecrübesiziz😊
Meless Yaya doktorum hissettiğim hafta hissedersin artık demişti ilk gebelikte anneler tecrübesiz olduğu için anlamıyorlar dedi. Özellikle uzanınca pıt pıt vuruyor🥰
1prens_annesii Yaya 18+3 haftalığım bel ağrım çok ayakta kalınca oluyor. Bulantılarım geçti. Hareketi gayet yerinde. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah🙏🏻☺️
Zezeeeyyldrm Yaya 17+2 selamlar bendede bel ağrısı var sanırım kusmalarda bitti ama hala ilacı korkudan bırakamıyorum ya geçmediyse diye 😊
Remziye_2121 Ceylankeles fırsat bulamadım doktora gitmeye 13 haftamda tahminen kız denildi tam kapanmadan sonra gitmeyi düşünüyorum o zamana kadar tam net olabilir 🌸🌸
Zezeeeyyldrm Meless ama çok farklı hiç böyle bir şeyi vücudumda fark etmemiştim 😊 o dur heralde diyorum
Meless Zezeeeyyldrm o dur büyük ihtimal canım aslında uzanıp bir bakın dinleyin kendinizi o zaman hissedersiniz🥰