Yaya Selam kizlar.nasilsiniz?bulantilariniz falan gecdimi?kipirdiyomu bebekler?bel kasik gogus agrisi varmi?
Meless Yaya merhaba 18.haftaya bugün girdik🤰🏼 Bel ağrım ayakta çok durdukça ya da iş yaptıkça çok oluyor… Bulantılarım çok şükür geçti🙏 Bebiş 16.haftadan beri kıpırdıyor pıt pıt🥳
Merve77yalova Yaya Bulantım hiç olmadı şükür ama bel ve kasık ağrım oluo idarra bakalm dedi doktor bakalm Çarşamba yada Perşembe gidicez
Ayseee4238 Yaya 18+3 olduk. Bulantı falan şükür geçti de şimdide hazımsızlık ve yanma başladı. Bel ağrım çok ayakta durdugum da oluyor. Kaşık agrimda ara ara oluyor doğuma kadar olurmuş öyle diyo doktorum. Karnimda bazen pıt pıt hareketler hissediyorum ama bebisten mi oluyor emin olamıyorum.bazende belli yerlerinde sertlik oluyo doktorum ayaklarını dayıyor oraya demişti.bizde durumlar bu şekilde.
Tugcegun Hiç bulantı, bel yada göğüs ağrım olmadı çok şükür. 18 haftalığız hala bi kıpırdama yok. Ilk bebeğim olduğu için mi ki? Herkes ilk bebek geç hareket eder diyor, doğru mu??
Bebekinannesi Yaya 18+5 im herhangi bi hareket hissedemiyorum niye bilmiyorum yaa ben anlamıyorum ama etse hissederim
Saripapatyam1 Yaya 18+1 bizde🥰 bulantım 10. Haftadan snra geçmişti 🙏 benm 3. Hamileliğim haraketlerini erken. Hissetmeye başladım bel ağrım hiç geçmedi göğüs agrım da biraz hafifledi daha önce dokunamıyordum bile 😂 vee şimdiden ödem tutmaya başladı vücudum 😏